Thats what friends are for...

Trodde aldrig jag skulle säga detta... Men jag har sett ADAM LAMBERT!!!

Jag tjatade tidigare om honom mycket när han var med i förra säsongen av American Idol...han är ju bara SÅÅ fantastisk!!
Ikväll var han i Sverige för att promota sin nya skiva som släpps den 5 maj (bra födelsedagspresent *harkel*) och gjorde ett litet showcase på Berns bara för speciellt inbjudna.
Jenny's Tore fixade in oss 3 på gästlistan!!! Är dig evigt tacksam Tore!!! :-)
Otroligt snällt faktiskt, jag är så glad att vara en av de absolut första som fått sett Adam i Sverige!!
Han var lika grym i verkligheten som på TV, vilken utsrålining, vilken röst! Önskar han sjungit lite mer rock bara, då hans röst verkligen kan utnyttjas till max!
Är iaf jätteglad!!
Hade även en mycket trevlig kväll efter Adam var klar (med sina ynka ca 6-7 låtar) med J & T!
Tack för en trevlig kväll!

(Fick även se Snygg-Erik & Danny...men han tyvärr inte fota dessa söta pojkar innan *vips* dom var borta..)

Nu ska jag nog ta och sova lite...är "smått" onykter och måste upp om ca 6 timmar och kolla om jag kan ha tvättstugan så jag har nått att ha på mig i påsk...

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0