Weekend

Fredag!
Inte för att det spelar någon roll i min värld men det betyder att jag iaf har två kvällar och en dag med Marko :-) Tyvärr jobbar han på söndag... So feel free att boka dejt med mig då! :-)
Imorgon ska vi nog hälsa på en liten isbjörn...nä, valp! Några vänner till Marko (som jag träffat på fest) har nyss fått hem denna lilla vita isbjörnsvalp. (Oroa dig inte Alfons, du kommer alltid vara min favorit!)
Och sen ska vi nog spela biljard med Sof & Tomp. Idag blir det nog bara lugnt. Inte träffat Marko på flera dar så jag längtar verkligen tills vi ses i eftermiddag!

Dagens saknar : Långa naglar!!! Jag hatar mina små fula korta naglar. Målade dom nyss och kom fram till att det här går inte längre! Jag vill ha långa naglar igen!!!!! Hade ju det i typ 3-4 år (salongsfixade) och gå tillbaka till det här är inte kul längre. Första bästa inkomst och det blir långa naglar kan jag lova! Och ett besök hos frisören.

(Christina fixade mina naglar i somras)

Utanför förnstret är det snö, snö, snö. Men vackert när solen lyser på snön. Men längtar verkligen efter våren... Trött på alla tjocka kläder, att halka runt på is, inställda och försenade tåg...
Har typ mer än en decimeter snö utanför mitt fönster. Och några snöhögar...


Nä, dax att göra sig iordning, och äta nått tror jag!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Trevlig helg! Nu blev Nilem lite lessen i ögat, hon trodde att hon oxå va lite favorit

2010-01-29 @ 20:23:03
Postat av: Sofie

Hon är min favvo!!

2010-01-30 @ 15:09:29
Postat av: jag

Klart hon e!!! Hon e min favvo-vovve å Affe e min favvo-valpis! Har faktiskt köpt Nilem 2 små prisenter idag, så de så! :-)

2010-01-31 @ 23:57:22
Postat av: Annelie

Nämeeeen va gosig du e! Nu e hon bara glad i ögonen =)

2010-02-01 @ 07:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0