Plastic fantastic?



Jag blev ju för ett litet tag sen näst intill besatt av "The Hills" och "The City"MTV. Satt och kollade på datorn på hur många avsnitt som hellst så fort jag hade en ledig stund. Lauren är ju bara SÅ snygg och det är så kul att se deras liv och allt som händer och hur dom klär sig, all the drama, samt att få hata Spencer Prutt lite.

Idag när jag skulle kolla min hotmail kommer man ju in på MSN-sidan efteråt och där var det massa bilder på Heidi Montag - efter alla hennes plastikoperationer. Och jag säger bara, hjälp! OJ vad hon har gjort om sig! Altså, jag tycker hon är snyggare nu än innan men hon ser ju ut som en skyllt-docka!! Hon är ju inte längre mänsklig!! Det är helt galet hur man kan förändra sig. radera sitt gamla jag.
Vad tänker hon när hon ser sig i spegeln??
Jag undrar hur det känns...
Jag skulle absolut vilja ändra på både det ena och det andra i mitt utseende. Men då skulle jag bara fixa till lite grann. Inte ändra helt!
Tänka vad lite (eller i detta fall, mycket,) pengar kan göra.

Heidi Montag

Innan :

Efter :


Innan :

Efter :

Bilder från msn.com och google



Hon gör ju självklart som hon vill och jag är inte emot plastikkirurgi, men i detta fall tycker jag bara att det har gått lite för långt...
Tycker det är intressant att följa en männsikas förvandling till någon helt annan.
Skulle gärna följa förändringen i hjärnan oxå...
Och vad tycker Mr Pru...Hrm...Mr Pratt om denna totala förvandling??
Står säkert någonstans men jag läser inte skvaller. (Men kul att titta på vissa bilder dock..)
Fast det är fel, jag vet!!!! Och jag är emot paparazzis.

Men i lilla fröken Montags fall så tror jag nog hon har lite sig själv att skylla att detta blåses upp i pressen, och om jag inte är helt ute och cycklar så är nog detta precis det hon vill. Och ja, nu hamnade hon även i min lilla blogg!



PS : Jag vet att jag är perfektionist när det gäller utseenden, (även om jag själv är så långt ifrån perfekt man kan komma i mina ögon haha) och att se ut som en docka skulle jag nog i all ärlighet inte tacka nej till... Men är det egentligen kul i längden??
När man knappt har något av sig själv kvar. Och vad händer när man tröttnar på sitt "nya jag"?
Skulle som sagt gärna fixa till lite här och där, men lämnat den "totala förvandlings"-drömmen bakom mig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0