L.O.V.E

Idag firar jag och Marko 2 månader. Ja, det var altså två månader sen vi träffades!
Tänk att det bara gått två månader...känns mycket längre...
Men på ett mycket possitivt sätt :-)
Trodde aldrig att det hemska 2009 skulle sluta så bra. För några månader sen skulle jag bara skrattat om nån förutspådde att detta skulle hända. Men jag är SÅ lycklig att vi träffades! Att jag gav det en chans och att det fungerade!
Att Du hittade mig ;-)
Har ju varit i korta förhållanden förut, men inget som jag mått så här bra i. Det känns så rätt.
Känns ju både bra, och lite läskigt...
Jag har alltid undrat om jag kan vara en förhållandeperson. Lixom, om jag sett par på stan så har jag haft så jättesvårt att se mig själv gå där med en pojkvän. Vad gör man, vad pratar man om m.m. Jag vet, det låter jättelöjligt men jag har vart singel så länge att det var svårt för mig att se bara.
Men nu funkar lixom allt bara.  Jag kan vara mig själv. Jag kan älska. Jag har nån som håller mig i handen, som kysser mig i mataffären, som skickar underbara sms...små saker betyder så mycket för mig...
De här två månaderna har varit helt underbara!
Jag är så lycklig att jag träffat Dig Marko!



För att ge det här med att vara en bra flickvän en chans tänkte jag att jag skulle laga en mysmiddag såhär "dagen till ära" Det blev lasagne! Och kors i taket så gick den faktiskt att äta oxå haha :-)
Sen blev det chokladpudding till efterrätt. Tycker faktiskt det är riktigt kul att pyssla och laga mat, även om det är lite tröttande haha. Önskar bara att jag var lite mer påhittig! Men superkocken Sofie tipsade om en kokbok jag nog ska köpa... Så kanske det blir lite ordentlig mat lagad här hemma!

(Hahaha kollar på "Vänner" och bara för det så är det avsnittet där Rachel ska göra efterätt och sidorna i kokboken klibbat ihop och hon lägger köttfärs i efterrätten :-) Det är typ en sån sak som jag skulle lyckas göra hahahahaha!)



Två månader med dig älskling. Tack för att du gör mig så lycklig
.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0