lets keep going...

Vi fortsätter med December!

Den 4 December var det återigen dax att återuppliva gamla barndomsminnen med att gå på en Backstreet Boys-konsert! Den var bra, men det märktes att dom blivit "gamla" och håller inte alls samma klass som tidigare. Tjejerna skriker inte ens i närheten lika mycket,nästan ingen svimmar och publikflirtandet har övergått i att dem flirtar med sina dansare... Men ändå såklart kul att se dem och tänka tillbaka på tonåren :-)


Sen bar det av till Mirran i Skogås där jag mötte upp Anna och Annelie!! Dom hade haft tjejkväll hemma hos Anna (som jag TYVÄRR missade) men det var jättekul att möta upp dom och få festa lite! Anna sjöng på karaoken och jag bara älskar hennes röst!! Hon sjuner SÅ bra!! (t.o.m onykter så låter det tokbra). Jag var oxå uppe å sjöng lite ("Babe" till Annelie haha) och sjöng lite med gamla kompisen Julia.......
Kul kväll som avslutades hos Anna med lite underbart god fyllemat och jag å Annelie hade tjejsnack i soffan där vi sen sov...ja vi frös nog mer än sov den natten......

Tyvärr inga foton från Mirran....



Den 5 December efter en snabbis hemma mötte jag Marko i Brommaplan och sen åkte vi hem till Sofie! Dels för att dom skulle träffas och sen för att Sofie och Tommy har skaffat valp!! Den flyttade hem till dom den 1/12 och är det absolut sötaste jag sett!!! Det kom nått litet lurvigt fram till dörren och det var kärlek vid första ögonkastet!!
Lägger inte ut några bilder nu utan gör ett inlägg om honom senare :)
Sen efter en stunds gos åkte Marko hem och jag och Sofie drack en mycket god drink och åt middag.

Sen åkte jag till Marko och vi gick på vår första fest tillsammans :-) Det var hos hans mycket trevliga kompis Erik. Det blev en kul kväll!

Tyvärr inga bilder från festen... :-I


Den 9 December var en mycket jobbig dag då Sofie skulle opereras. Tänkte på henne konstant hela dagen...
Tack och lov så gick allt bra och hon blev snabbt på bätringsvägen. Love you!



Den 11 December ställde min nya underbara pojkvän upp på att vara barnvakt med mig till min Guddotter Enny. Mika (pappan) skulle ut och shoppa lite julklappar och dricka öl med vänner och Nina låg ju fortfarande på sjukhus.
(Hade nu två av mina bästa vänner på Karolinska - INTE OK)
Men det gick riktigt bra och var en mysig kväll.
Den 12 December efter Mika hämtat Enny så åkte vi till stan och träffade Markos bror (som var med den kvällen vi träffades) och jag fick även träffa hans söta brorson.
På kvällen skulle M på pokerkväll med sina vänner så världens finaste köpte :

till mig som jag kunde kolla på hemma hos honom på hans jättebamseTV medans han var borta :-)



Den 18 December var det julkonsert med Peter Jöback i Globen. Helt underbart att få lite julkänslor (eftersom jag inte haft några hittils) och jag satt på 1a raden i mitten och det var helt superbra!! :-)
Undrar hur många julkonserter jag varit på med Peter nu hahahah?!!


Träffade såklart efteråt...

...och fick min skiva signerad :-)




Den 19 December var det dax för den årliga födelsedagsfesten för Jennie!
Och i år fick även jag ta med en date ;-) Kändes mycket bra att ta med min fina pojkvän dit.
Även Rebbe och Jenny hade nya pojkvänner med sig så det var spännande!
Det blev en rolig kväll!!

Bild 1: Jennies lillasyster och kusin
Bild 2: Partypeople
Bild 3: Karro och Annie
Bild 4: Karro och Rebbe
Bild 5: Jenny och hennes nya pojkvän Tore
Bild 6: Rebbe, Johan och Karro
Bild 7: Karros fina frisyr
Bild 8: Rebbe och hennes nya pojkvän Johan
Bild 9: Gamla vänner: Jag, Karro och Rebbe
Bild 10: Puss kompis!
Bild 11: Jag och Karro
Bild 12: Jag och min fina Marko
Bild 13: Kärlek <3


Innan festen fick jag oxå min julklapp lite tidigt av Marko, det var ett jättefint silverhalsband med två hjärtan och ett fint presentkort med middag och bio.
Har inte tagit av mig halsbande en enda gång sen den kvällen :-)



Den 20 December var det en månad sen jag och Marko träffades och första gången han skulle träffa min mamma! Mamma och hennes man bjöd oss på middag på en grekisk restaurang. Gott! Och mamma tyckte väldigt mycket om min fina pojkvän... ;-)


Den 21 December hämtade jag Nina, som nu flyttat från Karolinska Sjukhuset till Handens Sjukhus, och så gick vi upp till centrum och julshoppade lite. Jag fick en vinterjacka och även pengar till vinterskor.
Tack vännen!!!



Den 24 December var det då plöttsligt julafton - och äntligen blev det en vit jul! Julkänslorna var väll ännu ganska svala men måste sägas att det var helt underbart att vakna upp bredvid sin pojkvän! Och veta att man ska fira jul ihop :-) Marko kom till mig dan innan jul och sen på julafton åkte han iväg på sitt håll och jag åkte till pappa som vanligt och firade lite jul där. Efter det var det dax att åka hem till mamma och kolla på Kalle-filmerna, en tradition som inte kan brytas! Sen på kvällen kom Marko dit och vi åt julmat och öppnade klappar. Jag fick lite filmer,kläder, MJ-kalender, m.m. Jag och Marko fick en resa till Uppsala med hotellövernattning och middag.
Får se när vi åker men det ska bli riktigt mysigt!!

Den 25 December så skulle som vanligt Nina m. familj komma på julmat hos mamma. Dom kom vid 3-tiden och så åt vi mer julmat och Enny fick öppna sina klappar. Oxå en riktigt mysig dag/kväll!

Jätteläskig docka som pratade och öpnade munnen och blinkade - FY!


Tack till min fina pojkvän för en mysig jul (och till alla andra som oxå var med förståss) !



Inte mycket kvar nu men postar detta inlägg iaf så alla bilder får platts...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0