Happy birthday to you

Tjäna!
Nu ligger jag mätt och trött på sängen och ska strax sova så fort jag orkat släpa mig in i badrummet och borsta tänderna.
Idag har jag firat min pappa som fyller år! Vi har fikat och sen ätit jättegod middag på söder på restaurang Axela. Gillar den restaurangen för den är mysig, man får stora portioner och det är alltid gott, och personalen är trevlig! (vilken reklam :-))

(Vaniljpannacotta med hallon - gottgottigottgott!)


Sen var vi på bio och såg "2012".


Jag är förmodligen typ sist i hela världen med att se den men nu höll den på att tas bort från biograferna så vi passade på. Och jäklar vilka specialeffekter det var!! Tänk att se den i 3D! Den var grymt bra gjord, och själva filmen var bra. (Om man nu kan säga att en film där nästan hela jorden och dess befolkning utplånas är bra...)
Det är läskigt att tänka att nått sånt skulle kunna hända. Altså, inte att hela jorden skulle kunna gå under men typ tsunamis och jordbävningar och sånt kan ju komma ganska nära vissa bitar i filmen.
Fy....... Hoppas inget händer under min livstid iaf. (Ego...)
Min hjärna lever ju sitt eget liv så jag började tänka på alla mina nära och kära och hur man verkligen inte ska ta något eller någon för given och vara tacksam för allt man har för när som hellst kan...jorden gå under, hahaha!
Nämen.....ja...iaf...
Nu ska nog mätta jag (jo då, satte i mig en popcorn till bion oxå...) sova lite.
Då blir det snabbare fredag och jag får träffa Marko! <3 <3

Natt fnatt

Kommentarer
Postat av: Annelie

Han har äntligen fått ett namn!! =) =) Wohooo, han behöver inte heta "min pojkvän" längre hahaha

2010-01-29 @ 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0