...å här kommer det foton

Guess whos back, back again...
Nu är jag tillbaka!! Min älskade pojkvän (med hjälp av sin bror) lyckades tillslut få igång mitt nya bredband jag nu har med Bredbandsbolaget.
Så nu kan mina tankar återigen få liv på bloggen :-)

Okej... så massa mycket har hänt sen jag skrev sist...Men en bild säger mer än tusen ord har jag hört så  jag tänkte sammanfatta den blogglösa tiden med lite (eller mycket) foton!!
Titta den som orkar!

Vi spolar nu tillbaka tiden lite....



Den 24 Oktober fyllde Ninas Mika 35 år. Min kära Nina hade ju legat på Karolinska ganska länge så hon och jag planerade en liten fest för Mika och så köpte jag alla grejer som behövdes och hennes granne bakade smörgåstårtor. Eftersom Mika ÄLSKAR Formel 1 så beställde jag en Formel 1-tårta på ett litet café i Farsta C. Och den blev hur bra som hellst!! Hade ingen aning hur den skulle se ut förns vi hämtade den.

Bilder:
1 & 2. Tårtan
3. Chrille med sin dotter Aurora och det nyaste tillskottet Jolanda
4. Rojne, födelsedagsbarnet och Nina
5. "Tomten" (Jennys pojkvän), Jenny (Mikas syster) och Mikas lillebror
6. "Tomten" och Jenny
7. Jag och Therece (Ninas granne)


Den 28 Oktober var det ju (som jag skrev i ett tidigare inlägg) världspremiär på "This Is It" på bio. Vi gick på första och andra visningen. Det var helt galet på biografen, massa kändisar,fotografer,folk och fans överallt och uptträdanden.
Jag grät från första början och sen igenom hela filmen. Tur att vi ses såg den igen så jag hade hunnit lugna ner mig lite och faktiskt såg något oxå... Det var så otroligt jobbigt. Jag älskar ju honom så mycket och det var en helt sjuk känsla att sitta där och se på bio det jag skulle sett live för några månader sen och sen igen i Mars. Jag tyckte att den mycket bra för att man fick se så mycket av vad som skulle hänt, men dom låssas ju inte alls om att han mådde dåligt.........
Efter den dagen gick jag och såg den 5 gånger till tror jag. Grät varje gång...

(småtjejjer dansade MJ innan filmen började)


Den dagen släpptes även Peter Jöback's nya album som han spelat in under tiden i New York, "East Side Stories"



Den 2 November såg jag och mamma "Thriller Live" på Cirkus. En hyllningsmusikal till Michael Jackson och även lite Jackson 5. Jag tyckte att det var helt sjukt bra! Jag var sjuk och hade tappat rösten men efter pausen kunde jag inte vara tyst utan började skrika och tjoa och sjunga med trots hes hals. Dom var så duktiga och det var sån stämning när hela publiken stod upp och klappade i händerna och sjöng med. Första gången jag kände glädje på riktigt länge, glad att jag gick.

(Michael var nästan där...)
 


Den 7 November skulle Sofie och Tommy ha en efterlängtad inflyttningsfest, men stackars Sofie blev magsjuk så det blev inställt. Jag och Annelie bestämde oss ändå för att ses och dricka öl och hitta på nått skoj! Det blev Patricia och en riktigt kul kväll (som alltid)!
(hehehe)



Den 10 November var det P!NK-konsert i Globen. Det var riktigt bra, gillar verkligen henne live. Stog nästan längst fram och var mycket nöjd med konserten :-)




Den 14 November hade vi spel-kväll hos Annelie, det blev bara jag, A och Putte men vi hade skit-kul!! Många skratt den kvällen :-D Tyvärr inga foton men ett mycket sött på Nilma som jag måste visa...



Sen blev det då Fredag den 20 November... och en utekväll som skulle förändra mycket i mitt liv... :-)
Jag och Annelie skulle ses och festa (såklart) och vi började som vanligt hemma hos henne. Sen blev det Limerick. Vi var på jättebra humör och satt precis bakom trubaduren och skrålade med...När det plöttslligt kommer fram några killar och börjar prata med oss. En av dem är Marko, som nu är min pojkvän :-)
Vi är med dem hela kvällen sen och har skitkul (vad jag minns hahaha,måste erkänna att jag var lite onykter *dööh*) Sen byter jag och Marko iaf nummer,trots att jag tydligen säger att jag inte tror att han vill ses eller nått sånt. Tror han sa att han tyckte om mig och jag trodde (såklart) inte på det men ja.., han har ju nu bevisat tusen gånger om att så faktiskt var fallet.
Jag vet inte vad det var som gjorde att han fann mig den kvällen men jag har nog aldrig varit så lycklig över något som att vi träffades den kvällen.
Måste inläggas att även Sofie och Tommy träffades på Limerick :-)
Ja... Kommer skriva mer om detta senare ;-)



Den 25 November - 5 månader sen ......... Såg "This Is It" på bio...



Den 27 November var jag på middag hos Sofie och sen var vi på bio och såg "Paranormal Activity", trodde jag skulle svimma för att den skulle vara så läskig...men, visst var den läskig men hade förväntat mig värre. Och riktigt dåligt slut........
Den 28 November skulle jag och Annelie ut och öla igen:-) hade riktigt roligt hemma hos A innan och satt och youtuba gamla gamla låtar!!  Sen blev det Dubliner och Marko kom oxå dit... :-)

Tyvärr inga bilder


Hmmm...kom precis på att man kan inte lägga ut hur många bilder som hellst i ett inlägg så bäst att publicera detta nu och hålla tummarna för att det funkar...
Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Annelie

hihi åååååå va roligt me massa bilder!! Fast nu har du ju hämnats för "gigantiska gapet" iaf hahaha. Mycke öl me dej å den där Annelie. Bra tycker ja =)

2010-01-11 @ 07:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0