What??!

Igår kväll så läste jag på Aftonbladet att Brittany Murphy har dött! Hur kan jag ha missat detta???
Hon dog i december. Jag säger ju att 2009 var ett hemskt år. Inte så att jag var ett stort fan till henne, men hon var ju en duktig skådespelerska. Och hon var ju så ung...

Brittany Murphy 10/11 1977 ~ 20/12 2009


Till gladare tankar... Idag fyller Annelie's Nilma 3 år!! Grattis, voff voff!



Idag var det vackert ute, solen sken och det var inte så kallt. En riktig härlig vinterdag faktiskt!
Hela gräsmattan på gården är täckt med minst en meter snö...svårt att tro att om några månader kan man sitta och sola där...
Nä...nu ska jag ta tag i all tvätt som har exploderat i hela min lägenhet...tvätt överallt!!!
Ren iaf... (haft tvättstugan) ...men så jobbigt att vika allt nu och pressa in i mina små garderober. Har nog nåra timmars jobb framför mig. Blärk.
Saknar min älskling oxå så jag blir galen, men imorgon får vi ses! <3


Kloka ord... :-)





Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken gullig den där sista! Å Nilma tackar för gratulationen me en blöt puss =)

2010-02-02 @ 19:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0