The American Dream...

Kan inte sluta tänka på American Pancakes!
Fick för mig tidigare idag att vi skulle åka nånstans och äta det i helgen och nu har dom (pannkakorna) fastnat i min hjärna. Hittade för länge sen ett ställe som serverade (tydligen väldigt goda) pancakes, Saimi Brown. Men kom aldrig iväg dit. Och nu när jag googlade restaurangen så finns den inte kvar! :-( Och annars är det mest brunchställen som serverar pancakes och då blev det genast extremt mycket dyrare än vad jag hade tänkt att betala för lite pannkakor.
Så nu är jag ute efter ett ställe som man kan hitta dessa mumsiga små pancakes på, några tips???

Så här känner jag mig just nu...



Vill ni oxå dreggla lite... Varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Kaknästornets pancakes is the shit!

Annars är det verkligen busenkelt att göra själv och blir nästan lika gott som ute!

2010-02-05 @ 10:04:01
Postat av: anna

citygross har en jätte bra mix direkt från usa...jag blandar bara i xtra vanilj för det älskar jag..pöss

2010-02-16 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0