more pics...

Den 20/3 firade jag och älskling 4 månader och då åkte vi till Uppsala och Norrtälje med mammas bil och Markos bror följde med oxå. Då Janne stod för fotograferingen den dagen har jag tyvärr inte så mycket foton. På kvällen åt vi middag i Norrtälje och de visade sig att servitrisen var en gammal vän till M&J som även kände Markos Gudmor som han inte träffat sen han var liten. Så hon kom dit och det blev en trevlig kväll!


Den 26 Mars var det dax för rock-kryssning! Jag, Annelie, Marko och Pirre åkte, blev en kul kväll med karaoke, konsert och mycke dricka!
Och inte att glömma, ett telefonmirakel!


vissa orkade visst inte hela kvällen...

...och vad det ser ut som - hade lite svårt att hålla tätt...? Ieew...

Vänskap :-) Men har visst lite svårt att hålla mig för skratt...

Skid Row

tyvärr inte Sebastian Bach...

Kille som sjöng Guns-karaoke dagen efter,lät exakt som Axl och han rörde sig t.o.m som honom, grymt!



Ja, det är väll lite grann av det som hänt men som alltid händer det ju alltid så mycket annat skoj man tyvärr inte fångar på bild.

Nu ska jag gå och laga nått att äta så får önska er en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gu va kul me så massa bilder!! Ja ser helt galen ut på den där ja visar hur många tänder ja har. Psyko! Å troru ja blir sugen på den där hamburgarn eller...?!?! JAAAAAAAA, ge mej!

2010-04-13 @ 07:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0