life in pictures

Hello!
Sitter framför datorn och gör sånt som måste göras, men tänkte ta en paus och lägga upp lite mer bilder från vad jag pysslat med den senaste tiden...



Vart på bio och några förhandsvisningar av bl.a

kan rekomendera alla tre...

Den 20/2 var vi på kryssning för Pierre som fyllde år och Marko & Björn som slutade på deras jobb.

(jag älskar att spela på maskinerna :-) )

Jag har festat med Annelie...


...och vart på fest med Marko

Marko med sin bror Janne och 2 systrar från Finland. Systrarna + mamma kom på överaskningsbesök från Finland och överaskade Marko (och mig vill jag lova!) hemma hos Janne tidigare på dagen.
Det var jättekul att få träffa dem!


Emma & Sanna

Emma, Janne, Sanna

Peter Jöback var med i melodifestivalen!! Mycket efterlängtat, och först gick det bra, men i finalen...mindre bra... Men han var absolut bäst!!


Den 7 mars fyllde mamma år!
Vi åt på Tapas-restaurang och sen firade med släkten såklart.
(Hmm..tog tydligen inga kort...konstigt. Men på efterätterna tog jag ju iaf ;-) )


Sen har jag vart på Tekniska Museét med Marko, Janne och hans son William...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0