MTV vma's Michael Jackson tribute

Sitter uppe mitt i natten och kollar på MTV Video Music Awards.
Det började med att Madonna kom in på scenen och höll ett långt tal till/om Michael.
Det var verkligen extremt känslosamt och jag älskade hennes val av ord och hur hon beskrev honom och talade om honom. Vackert. Kärlek.
Sen dansade bakgrundsdansarna till "This Is It" och sen kom Janet Jackson och dansade och sjöng till "Scream".
Var ett tag sen jag fick ett sånt gråtanfall...
Jag saknar honom.
En hel värld saknar honom.

Michael, are you watshing this? Can you feel the love? I hope so...

Nu väntar jag på movie-trailern till "This Is It"...

Love You Always, Michael Jackson.


http://www.mtv.com/videos/misc/436439/madonna-pays-tribute-to-michael-jackson.jhtml


Kommentarer
Postat av: Anne-Li

Hejsan kära kusin!



Du är inte ensam! Jag och Kattis finns ju här oxå!

Tyvärr är vi oxå i stor sorg, vår pappa är borta, men det vet du ju...TACK för att du kom på begravningen, SÅ roligt att få träffa dig igen!

Du är en underbar tjej!



Men livet måste ju gå vidare...så är det bara...även om tårarna kommer då och då...smärtan av att inte kunna lyfta luren och bara säga hej är så stor, så stor...



Snart så är nog pappis i minneslunden så jag kan gå dit och prata med honom.



Vï får se till att träffas snart igen. Vi har haft det rätt körigt med massa bestyr gällande pappsen och så ska vi få klart på tomten. Förhoppningsvis så blir det en bra helg!



Stora kramisar på dig så hörs vi snart

Din kusin

/Anne-Li

2009-09-18 @ 08:23:18
Postat av: Annelie

måste bara hålla me om att du e en underbar tjej!! <3

2009-09-18 @ 08:33:12
Postat av: Annelie

dax för ett nytt inlägg nu..... =)

2009-09-24 @ 08:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0