it was just not ment to be

Vet ni vad som är surare än att inte få den lägenhet man vill ha??
Det är att få veta att man faktsikt fick den!!
Nja,altså... Pratade med min mamma ikväll,det var ju hon som skötte budgivningen på den lägenhet jag nyss skrev om. Så sa hon att vi faktiskt fått den,allt var typ klappat och klart, säljaren hade bestämt sig för att han ville sälja till oss!! Men sen strulade det lite och efter allt var bestämt så la tantdrakulan 10.000 mer i bud!! Så då valde han henne!!! BAJS! 10.000, va fan e det för liten skitsumma lixom. Det var ju bestämt!!
Så det var väll helt enkelt verkligen inte meningen. Men jag hade nog varit gladare ovetandes om detta...

Ikväll har jag å mamma vart på körskolan och gått handledar-kurs i lite över 3 timmar. Så nu ska bara papprena in och sen kan jag börja övningsköra! Måste bara skaffa nya glasögon, halvblind på högra ögat.........

Det här hittade jag när jag gick in på blogg.se :

"Många tjejers favoritserie ,Sex And The City, visades 2008 för första gången på bioduken. Sex and The City The Movie gjorde självklart succé och till mångas glädje kommer en uppföljare. Blogg.se:s bloggerska Caisa rapporterar: "I morse så började Sarah Jessica Parker filma inför filmen Sex And The City 2. Filmen kommer upp på bioduken den 28 maj 2010."

A-wohoo!!
Vikken perfa 30-års present! 30....uuuuuuhhhh.......

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0