all my single ladies

Ikväll åt jag tacos och kollade på underbara "Sex and the city"-filmen.
Ensam.
Ja gott folk, så är det att vara singel.
Ska man bara äta gott när man är med andra, ja då blir det inte mycket god mat äten.
Så jag bestämde mig för att jag kan äta tacos precis när jag vill! Och så blev det.

Men när jag ser hur lyckliga dom är i filmen... ja det är ju inte utan att man blir lite deppig.
Kommer jag någonsin få det sådär?
Förmodligen inte...så är det nån som känner för tacos så vet ni vart jag finns!

En textrad ur låten som spelas i slutet på filmen:
"I found love, and you must find love"

Jag gillar inte. Det gör ont. Vart är du??


Kommentarer
Postat av: Annelie

Man får det aldrig som i filmer kan ja säga! Ja drömmer oxå om filmkärlek, men den existerar inte

2009-09-07 @ 09:07:43
Postat av: em

jo det gör den, men man måste ha en jäklans tur att hitta den bara... Jag tänker då fan inte ge mig förns jag e lika kär som carrie! Därav jag = singel forever!!!!

2009-09-07 @ 14:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0