When its cold outside...

Altså jag fryser ihjäl!!! Det är så sjukt kallt i min lägenhet att det är galet! NÄR ska dom sätta igång elementen?!! Det är ju oktober! Det borde inte få heta lägenhet, utan lägeniskall!!
Snart ska jag hem till mamma på middag,hoppas det blir nått gott för jag e helt hysteriskt hungrig!!
Har så mycket att göra här hemma,varför tar jag inte tag i nått??? Och varför är jag så trött jämt!!! Måste gå å köpa massa vitaminer eller nått så jag håller mig levande hela hösten, tänk om man bara fick gå i ide.

Ikväll är det tisdag-kväll, vilket i min värld betyde seriös krock i TV programmen! Jag är ju helt tv-beroende och följer nästan alla serier så det är ju dömt att bli problem.
Ikväll är det på 3an "The Mentalist", på 4an "House" och på 5an säsongsstart av " Desperate Housewives"!! Aaaah!
Och alla är 21.00! DH är det enda programmet som går i repris. Men ikväll får man ju se vem Mike gifter sig med, Susan eller Katherine!!!!
Åååh beslutsångest!!

         

Nä nu är det dinner-time!
Trevlig kväll! <3

Kommentarer
Postat av: Annelie (såklart =) )

DH ska du ju såklart se!! Skit i dom andra! =) Hoppas "poppet" i bröstet fortfarande verkar!! Hälsa mor din å smaklig spis! Kram

2009-10-06 @ 18:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0