Not enough time...

... although time is all I have.

Jag har så mycket att göra!!!
Men är helt oförmögen att ta tag i saker. Skärpning!!
Snart ska jag spring upp (springa,haha) till centrum och köpa vin och en present till Ninas man Mika,han fyller 35 år om några dagar så då ska vi fira lite. Kommer bli lugnt då Nina legat på sjukhus de senaste 3 veckorna...stackar min vän...Jag säger det igen,fy fan för att det ska behöva va så här. Tror iaf att det kan va skönt för dom att bara "glömma" allt för en liten stund och ha lite släkt och vänner runt sig. Så jag har stökat och bökat lite i veckan för att få ihop allt, handlat allt som behövs, fixat presenter och tårta m.m.

I lördags var det ju 30års festen och det var riktigt kul! Fick träffa Jonna och Camilla,från min gamla klass, och det var jättekul! Jag och jonna pratade gamla minnen och hon berättade om sin familj m.m (hon har precis fått en urgullig liten babyflicka) och så dansade vi oxå haha. Kul kväll iaf som avslutades med singstar hemma hos A&A. Tack för att jag fick komma och tack Annelie för att du tog med mig :-)
(Och som tur var hade A's man inte fattat att det var överaskningsfest, tack och lov!!)


Igår jobbade jag hos mamma på en 80 & 90 års fest. Dom har ju en sån en gång i halvåret som jag brukar servera på. Fick med mig en himla massa potatisgratäng hem haha.
På måndag ska jag på en "arbetsintervju", nja...ska dit och visa upp mig iaf, så kan dom ringa in mig vid behov. Begravningskaffe-servering är det.

Tillslut vill jag bara säg att jag är hemskt dålig på att träffa folk just nu och även inte på topp att höra av mig.
(Har varit sån sen i somras)
Mår inte bra, konstant orolig över min vän på sjukhuset, stressad över allt jag måste ta tag i, hemma,fixa jobb m.m.
Fortafrande inte förstått att Michael Jackson är borta... <3
Mitt humör går upp och ner...Ena sekunden kan jag vara helt normal för att nästa börja grina.
Plus att jag har en ekonomisk KRIS!
Ingen ursäkt jag vet men vill ändå bara säga förlåt.
Kommer bättra mig när alla pusselbitar faller på platts och jag hoppas med hela mitt hjärta att ni finns kvar och inte tröttnat på mig. Mina vänner betyder allt!
Just nu är det bara så sjukt jobbigt för mig att ta tag i saker..............



Kommentarer
Postat av: Annelie

SJÄLVKLART finns ja kvar, så länge du vill! Mej blir du inte av me ; )

2009-10-23 @ 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0