Life isn't fair

Vart på Karolinska idag och hälsat på Nina. Om du bara visste hur ont det gör i mig att se dig där,min vän. Jag skulle göra vad som hellst för att ta bort det hemska. Du förtjänar att vara lycklig,att få må bra. Vi gick igenom nått väldigt jobbigt tillsammans idag. Som så många gånger förr. Men att höra doktorn säga det han sa...ja det gjorde så ont. Men jag är ändå "tacksam" att jag kunde finnas där för dig när du behövde det som mest.
Om jag kunde göra något, vad som hellst, så vet du att jag skulle göra det.
Det är så jävla orättvist...


Kommentarer
Postat av: Annelie

Usch va hemskt de låter!!! =(

2009-10-08 @ 08:11:58
Postat av: Annelie

Skitsnygg bild på dej förresten!

2009-10-08 @ 08:12:22
Postat av: Anonym

haha trodde jag hade TVÅ läsare men det var lilla du, min troogna läsare :)

Ja, det är hemskt.

Och tack så mycket :)

2009-10-09 @ 00:37:58
Postat av: Annelie

hahahahahahahahaha sorry! Ska skriva de ja vill i en å samma kommentar nästa gång =)

2009-10-09 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0