Goodnight sweetheart

Sitter framför tv:n å glor, jag e så hungrig så jag håller på att bli galen! Smidigt att bli hungrig när det snart e midnatt. Nu är mitt onda i bröstet borta,haft ont sen förra tisdagen och även besökt akuten (utan att få veta vad det beror på) men i lördags sa det plopp och nu gör det nästan inte ont alls! (tack Annelie :-))
Det va iaf superkul att se Häckner igen i lördags, han hade hittat på lite nytt skoj att skratta och förvånas åt. Jag förstår inte hur man kan trolla så, vi sitter ju en meter ifrån och jag fattar ingenting!!! Han e helt fantastisk. Och så snygg! Han hade jeans på sig och jag säger bara yum yum, come to mama ;-)
Tyvärr inga foton då man inte fick fota under föreställningen. Efteråt brukar han ju ALLTID komma ut och hälsa på publiken så jag tänkte att jag skulle ta ett foto på han då. Eller gärna ett på oss tillsammans, då det säkert e 9 år sen jag senast tog ett. Men TJI fick vi då han inte kom ut!

Så här skulle det varit ett foto på mig å Carl-Einar...


Kan ju tilläggas att vi träffade honom innan föreställningen då han hälsade på publiken från den tidigare showen, men inte fotade jag då inte. Så skyll sig själv...
You only get one chance!!
Sen drack vi lite öl på Engelen,det skulle vara rock kväll men det kan jag INTE hålla med om. Det var bastuvarmt,knök-fullt och medelålderna va ca 50 år. Så njaaääääeeee...

Nä, nu måste jag gå å rota i kylen lite, sen ska jag kolla "2 1/2 män" å sen e det ZzzzzZzzz-dags.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0