dreams come true???

Inatt var jag mamma. Tvåbarnsmamma.
En liten flicka hade jag. Och en liten bebispojke. Jag älskade min lilla pojke och låg och gosade med honom i sängen. Vi bodde i min pappas lägenhet. Sen lyfte jag upp min lilla bebispojke och slängde vant en handuk över axeln om den lilla skulle kräkas. Det kändes riktigt bra. Att vara mamma altså. Jag var så glad att i min ålder redan hunnit få två fina små barn. En flicka och en pojke. Min lilla bebispojke...


Sen vaknade jag. Och var inte mamma. Nej, jag är samma 29-åriga singel som jag alltid varit.
Inte en unge i sikte.
Inte ens för att jag vill ha nån vad jag vet. Men tydligen ville jag det, i drömmen.


Hmmmmm...ja bara framtiden kan utvisa hur det blir...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0