Surprise!

Jag känner mig så dum!! Imorgon är jag medbjuden på en överasknings-fest, bara det att jag uppenbarligen inte fattat att det var en överaskning... Och det kan (om man är jag) ställa till stora problem.
Så...såklart springer jag helt otippat in i en av de två huvudpersonerna, på denna delade 30-års fest, och hans fru. Till på köpet bara andra gången jag träffar henne, och första gången jag träffar honom (huvudpersonen).
Jag, som annars inte alltid går fram till folk jag bara träffat en gång och stör mitt i fredagsmatvarushoppingen, går såklart fram och säger hej! Hon är snäll å jag tyckte det var lite kul att se henne så här, kvällen innan.
Och sen går det bara utför...Jag nämner ju såklart att vi ska ses imorgon,bla blar och inte tar jag en hint när hon tittar lite konstigt på mig, utan hälsar istället på hennes man och babblar vidare...Undrar dock om hon kanske inte vill att jag ska komma då hon ser så konstig ut, (FATTA VINKEN) Tillslut börjar hon gå bort mot godiset och jag fattar fortfarande ingenting men förljer efter och när jag då ser hennes min så fattar jag äntligen
vad det är jag precis ställt till med... Och skäms ihjäl!!!!
Jag har nog aldrig känt mig så dum nånsin tror jag!! Hon känner lixom inte ens mig och så kommer jag å pajjar, kvällen innan, nått som dom lyckats hålla hemligt sen april!!!
Sen hade jag ångest och mådde faktiskt riktigt dåligt kan jag lova.
Jag är faktiskt en snäll person!! Inte en förstöra-hemligheter-person!!
Fast efter ikväll har jag faktiskt börjat tvivla på den saken.
För der tar inte månag timmar innan jag förstör nästa surprise.
Min underbara mamma och jag ska gå och klippa oss imoron!!! Det är nog snart ett år sen, mer eller mindre, för oss båda och vi är i STORT behov av ett frisör-besök båda två. Så nu äntligen är det dax! Och det ville hon ju tydligen iaf hålla som en överraskning för sin man tills imorgon när hon kom hem, men tji fick hon! För det babblar jag ju ur mig såklart. Jag e på hugget idag!
Men till mitt försvar så har jag faktiskt inte fattat att något av dessa skulle vara överaskningar.
Men HUR kan jag ha missat om festen??!! Altså jag måste ju ha hört det men att det flygit ur mitt huvud??
Så nu ska jag sluta prata helt enkelt.

Och bara för att varna: Skall du överaska någon, har du en hemlighet eller nått annat som inte får komma ut...
Håll dig undan från mig!!!

Så till A vill jag nu bara säga (även om hon inte läser denna blogg) :

          

PS: Fick ett supersnällt mail på Facebook när jag kommit hem som gjorde mig mycket lättad och glad och efter det kändes det bättre. Tack för det. Men fortfarande - Förlåt!

PS 2: Jag får fortfarande komma på festen :-)




Förövrigt måste jag bara tillägga att kvällens Idol var ju...sådär. Det var Michael Jackson-tema och...nja...tyckte ingen gjorde nån låt bra. Jag hejjar inte på nån och det var ju bara kaos att juryn tvingade på dom låtar som ingen av dem kan sjunga.
Förstå mig rätt, jag är jätteglad att dom hyllade MJ med att sjunga hans låtar, men.......ja... :S
Bäst var ju att man fick se klipp från videor <3

Och Camillas röda 80-tals glanstajts... ja vad säger man.... Hua!


Natt natt


Kommentarer
Postat av: Annelie

Kan du sluta känna dej dum nån gång?! Ja väntar på ett inlägg =)

KRAM

2009-10-22 @ 07:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0