A different beat

Nu är det söndagskväll och jag har ätit en inte allför god fryspizza. Igår hjälpte jag Sofie att handla lite på IKEA och sen var vi och pysslade i hennes och Tommys nya superfina lägenhet! Den var verkligen jättefin och dom kommer få det så fint. Snart e det inflyttningsfest oxå och det ska bli jättekul! Sen när vi tyckte att vi "kämpat" klart åt vi supergod (men stark) thaimat och drack en massa vin. Sen åkte vi till Limerick där Tommy var med sin syster och lite kompisar, och tog en drink. Men kvällen avslutades lite skumt hehe...med vad man kan säga var lite kurragömma nästan. Hmm varför heter det kurragömma?? (Heter det ens det??) Gömma-biten kan jag förstå men vad är kurra??
Hemresan igår var en katastrof från helvetet! Det tog typ 2 timmar att ta sig hem! Först åkte jag till T centralen å då stod det att tåget skulle gå om 20-25 min så jag försökte ringa SL upplysningen,den röststyrda. Men kärrinjä***n hörde inte vad jag sa,höll på bli galen! Å så säger hon nått om koppla till personlig service eller iaf till en riktig människa,och när man säger ja så är det bara under vissa öppetider dagtid! Tack SL! Så smarta jag tänkte att jag åker till Gullmars å tar nattbussen i stället för att stå där å glo. Så det bär av med ny t-bana. Framme på Gullmars så går det såklart ingen nattbuss!!! Jag är helt enkelt på väg hem för tidigt! Så nähe...där kan jag ju inte stå en timme å vänta så jag måste tillbaka till centralen. Då går det ju såklart ingen t-bana tillbaka dit på en himla massa minuter och det betyder att jag missar tåget. Ja, inget val har jag ju så åker ändå tillbaka dit. På t-banan kommer det på en kille och sätter sig framför mig och jag tänkte att shit vad fina ögon han har! Efter nån minut så säger han - Vart ska du då?? Jag kollar upp å finöga kollar rakt på mig å jag fattar att han pratar med mig (varför lixom?) Han var för övrigt fin i resten av ansiktet oxå...riktigt fin :) Så sitter vi å pratar om min resa från helvetet och att han bor på kungsholmen men bara bott i sthlm i 2 veckor,han kom fån norrland eller dalarna eller nått sånt (kommer inte vad plattsen hette men det lät som om det borde vara där nånstans) Ja...sen helt plöttslig var vi tebax på centralen å finöga försvann bort mot kungsholmen... På väg mot tåget såg jag två killar som var helt jätteblodiga! Fy det var inte kul. Sen var det bara att vänta på nästa tåg och var hemma nångång innan 3 på natten. FYYYYY varför bor jag så långt bort!!

Imorgon släpps Michael Jackson's nya singel "This Is It". Hur sjukt är det att gå och köpa en ny singel med en ny låt från någon som.....nä, jag kan inte avsluta denna mening.
I miss you, Michael...



Annars tänker jag på Nina mest hela tiden. Fy vad jag hatar att det är så här. Jag hatar att du ska må så här!!
Min vän... jag vill bara att allt ska bli bra. Jag önskar att jag kunde göra nått. Man känner sig så maktlös. Ush jag är orolig hela tiden. Vill bara att det onda ska gå över och att du ska få åka hem igen.
Tänker på dig.

   


Läste att Stephen Gately från Boyzone dog i går. R.I.P
Vad är det som händer??

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5940102.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0