You were there...

Nu skulle jag egentligen varit i Karlskoga hos Jeannette. Hade verkligen sett fram emot att få åka bort några dagar, och vara tillsammans med andra som går igenom och känner samma sak som jag. Saknad och kärlek till Michael.
Få träffa Jeannette igen, och Annelie som jag inte träffat på SÅ länge.
Men istället ligger jag hemma och är sjuk. Varför känner kroppen alltid på sig när man ska göra något speciellt och går i strejk??
Så nu måste jag gå igenom morgondagen - ensam.
Imorgon är det den 29/8. Din födelsedag...
Det brukar vara den bästa dagen på hela året. Nu kommer jag istället säkert gråta hela dagen.
Nej, jag ska minnas Dig, glädjas Dig, älska Dig!! Hylla den fantastiske man och männsika och artist Du var/ÄR!!

I Love You always, Remember You forever.
Your music will always be with me.
Thank You.


You were there, before we came.
You took the hurt, you took the shame.
They built the walls to block your way.
You beat them down.
You won the day.
It wasn't right, it wasn't fair.
You taught them all.
You made them care.
Yes, you were there, and thanks to you
There's now a door we all walk through.
And we are here, for all to see
To be the best that we can be.
Yes, I am here....
Because you were there.



(För att se Michael Jackson framföra denna sång,
en hyllning till Sammy Davis Jr., gå hit :
http://www.youtube.com/watch?v=IjmalHcQh54 )

Kommentarer
Postat av: Annelie

Många kommentarer på samma gång... men visste inte om den här bloggen. Behöver du prata imorrn, eller när som helst för tusan, så RING!! Finns alltid här för dej! Å just ja min mejladress så du kan skicka bilder på min lilla apa: [email protected]

Å lillapan mår mycke bättre nu. Medicinen har kickat in nu, så hon tror hon e frisk. Men de e hon ju förståss inte. Så ja "kämpar" me att försöka hålla min vilda älskling lugn när hon bara vill få ur all sin energi. Men men, de viktigaste e att hon blir frisk, å de verkar som hon blir de!! JIPPIIII =)

kram påre

2009-08-28 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0