I want you back

Det var en gång en flicka som hade en blogg.
Där skrev hon om allt möjligt som hände i hennes liv.
Först hade hon en del läsare, sen blev det mindre och mindre läsare kvar tills bloggen tilslut "lades ner".
Nu tänkte flickan ge det ett nytt försök. Men en ny blogg.
Inte för att det längre spelar någon roll vilka som läser. Bara för att denna flicka är ganska ensam ibland.
Och det händer ibland ganska mycket i hennes liv som hon måste få ur sig någonstans.
Så hon tycker att detta är ett ganska bra sätt att få ur sig saker... jobbiga, ledsna, roliga, glada, hysteriska saker.
Och nu får hennes vänner och annat folk välja själva vad de vill lyssna på.
Hon tvingar inte på någon hennes problem. Det man inte orkar läsa kan man snabbt spola förbi.
Bra va!

Som ni nog förstått så är flickan jag.
Och det sista inlägget i min gamla blogg smammanfattar ganska tydligt vem jag är.
Så jag tänkte klistra in det här:




2009-03-05

THIS IS IT!!!

Så var det bestämt...

Michael Jackson ska göra 10 konserter med start den 8 juli 2009 i London...
Jag fattar ingenting...
Jag ska se Michael.
Michael!!!
Jo,jag ska ju ha biljetter oxå...Dom släpps om en vecka.
Och så ska jag ha pengar att köpa biljetter för oxå.
Om jag har panik? Ja, lite smått... *har inga pengar*
Men allt löser sig, inte sant?
Och nu rör det sig om det ända jag verkligen bryr mig om, så det bara MÅSTE lösa sig, jag gör vad som hellst!!!!!

Har bokat flygbilljett till london den 6 juli. Så ska jag möta Jeannette där.
dit kommer jag iaf.

Michael hade en presskonferens idag i London, gissa om jag suttit framför datorn hela dagen och väntat på detta...
Han pratade bara en kort stund, men det var ändå helt galet underbart att se honom - live.
Han sa att det här är sista gången någonsin som han kommer att uppträda i London.
This is it.
Jag vill av hela mitt hjärta gå på alla konserter.
Ja, det kommer ju inte att gå, men jag ska iaf gå på så många jag bara kan...
Skiter i om jag inte kan göra något annat på flera år.
Det här är det enda som spelar någon roll just nu.

Så vill ni hitta på något med mig får det bli gratis nöjen. Jag hoppas verkligen att ni förstår mig...
Jag har väntat på detta i nästan 10 år.
Trodde nog aldrig att det skulle hända igen. Konsert med Michael Jackson...

Dreams do come true...



"THIS IS IT"

HISTORY IN THE MAKING AS THE KING OF POP

MICHAEL JACKSON

PERFORMS IN LONDON FOR THE LAST TIME

 10 shows at the O2 Arena in London

Starting July 8th


 

(London, March 5, 2009) -The King of Pop returns to reign over London this summer.

Michael Jackson has announced today that he is returning to the stage for a historic 10 shows at The O2 arena performing in London for the last time.  The King of Pop performs his greatest hits for the event of the summer, the concerts of 2009 and the decade's hottest gigs. This really is ‘It'!

One of the most eagerly awaited returns to the stage of all time, Michael Jackson has not played a series of concerts since he last toured 12 years ago. These dramatic shows promise an explosive return with a band of the highest calibre, state-of-the-art stage show and incredible surprise support acts.

"I am coming to London to play the songs my fans want to hear." - Michael Jackson







En dag för 17 år sen var jag hemma hos en kompis.
Hon och hennes storasyster tyckte om Michael Jackson. Hon satte på ett videoband. Och jag blev fast.
Michael Jackson har betytt,och betyder, allt för mig.

Jag är hon:
*Jahaaa hon! Hon som gillade Michael!
*Hon som alltid springer upp på dansgolvet när dom spelar MJ!
*Hon som har en Michael Jackson tatuering!
*Hon som hade MJ-plansher klistrade över hela sina väggar i "flickrummet".
*Hon som gick med Michael Jackson jacka i högstadiet.
M.m. M.m......

Det är så folk kommer ihåg mig.
Michael Jackson var mitt allt.
Och nu är han borta.
Men ändå lever han för alltid kvar.

Denna blogg kommer handla mycket om Michael Jackson.
Men även om livet som singel, ensamhet, vänner och andra händelser i mitt liv.
Så vill du följa med är du välkommen!

//Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0