Remember me??

Ja...nu har jag nog inte många läsare kvar haha! Fortfarande inget internet hemma, men hoppas att det snart ska vara löst. Internetgrejjor ligger på pressbyron å väntar på mej...

Det har hänt en hel del sen jag skrev sist..och ja, jag måste nog ändra rubriken på min blogg lite.
Singel
=)

Ja, jag lovar att innom kort komma med en uppdatering om den senaste tiden för den som vill veta, me mycket foton!

Snart är det jul oxå...nedräkningen har börjat...nu är det exakt...

2 veckor och 2 timmar kvar tills julafton!!

Har jag: Julstädat - Nej. Julpyntat - Nej. Julshoppat - Nej.

Men men...allt löser sig.



Kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Anne-Li

Men så roligt att du är tillbaka och grattis till kärleken kära kusin!

Längtar efter lite bilder!!!

Kramisar på dig :-)

2009-12-11 @ 17:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0